Teenusetingimused ja privaatsuspoliitika
Kasutades PROPPY OÜ teenuseid, nõustute allpool toodud tingimustega ✅. Kui te nende tingimustega ei nõustu ❌, ei pruugi meie teenused teile sobida.
📌 Teenuste tingimused
• Soovitame tungivalt kontrollida vastuvõetud pesu 👕 koheselt nende kättesaamisel ning esitada võimalikud pretensioonid kohapeal. Kliendile on teada, et hilisemate kaebuste rahuldamine võib olla keeruline ja teatud olukordades ka mitte võimalik, kuna üldjuhul ei ole võimalik tõendada, et pesu pole vahepeal täiendavalt kasutatud. Pretensioone saab esitada kirjalikult kohapeal või e-posti teel 📧
• Kui toode on tavapärasest kallima väärtusega 💎, palub PROPPY OÜ sellest eelnevalt eraldi teavitada. Sellisel juhul soovib ettevõte hinnata teenuse osutamise võimalikkust. Kui erilisest väärtusest teada ei anta, eeldatakse, et tegemist on tavapärase tootega.
• Vaidlused püütakse lahendada kokkuleppe teel 🤝. Mõlemal poolel on õigus oma seisukohti tõendada, sealhulgas eksperdiarvamustega. Kõik tekitatud kahjud, sealhulgas vaidlusega seotud kulud, hüvitatakse seaduses sätestatud korras.
🔒 Andmete turvalisus
• Klient esitab oma andmed vabatahtlikult 📝, et tagada talle võimalikult isikupärane teenindus.
• PROPPY OÜ ei jaga kliendi esitatud andmeid kolmandatele isikutele ega võta temaga ühendust muudel teemadel kui ainult teenuse osutamise eesmärgil või sellega seonduvate küsimustega seoses.
• Ettevõte ei kasuta kliendi isiklikke andmeid reklaami või turunduse tarbeks.
• Kui klient soovib jääda anonüümseks, peab ta arvestama, et sellisel juhul ei ole PROPPY OÜ-l võimalik tuvastada tehingu osapooli ega toote seaduslikku omanikku 🔍. See võib hiljem muuta keeruliseks võimalike vaidluste lahendamise.
• Anonüümsele kliendile väljastatakse puhastatud toode kviitungi alusel 🧾. Ettevõte ei kontrolli, kas kviitungi esitaja on tegelikult õigustatud isik toote kättesaamiseks.
• Kliendi nimi ja telefoninumber 📞 on teada ainult PROPPY OÜ-le. Teenindusse toodud esemed registreeritakse tellimusenumbriga, mis tagab kliendi anonüümsuse.